Dynamiek Scholengroep

Onze school

Missie en visie Kinderen kunnen heel veel zelf. We moeten ze alleen de ruimte geven om daarmee te oefenen, vertrouwen in zichzelf te krijgen en zichzelf te ontwikkelen. We vinden het belangrijk dat we een omgeving creëren waarin kinderen zelf kunnen ontdekken waar hun interesses en talenten liggen
Verder lezen

Ons onderwijs Onze kinderen werken, spelen en leren samen met de meesters en juffen en met elkaar. We kijken telkens hoe ieder kind een stapje verder kan komen in het eigen leertraject.
Verder lezen

Ons team Dit zijn alle kanjers die er iedere dag opnieuw voor zorgen dat onze kinderen met plezier naar school kunnen gaan.
Verder lezen

Werken bij De Doolgaard Een typische Doolgaarder is iemand die met passie samen met ons aan de slag gaat om het beste uit ieder kind te halen. Benieuwd of er vacatures open staan of geïnteresseerd in een stage? Voor al deze informatie kun je terecht op de website van Dynamiek Scholengroep.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.